Årets Opelforhandler 2020
Opel i Danmark har vurderet salg, kundeservice og værkstedbesøg hos deres danske forhandlere, og hos Bilcentret vi blevet kåret som de bedste i 2020.
– Det er såmænd bare æren og en pokal, der følger med titlen, men det gør det ikke mindre betydningsfuldt for os. Vi er enormt stolte af skulderklappet, og det styrker sammenholdet hos os, fortæller Malene Hasselbalch-Holm, der er arvtager til Bilcentret, som hendes far, Allan Nielsen, etablerede i 1988.
Kundeservice er kodeordet
Ligesom alle andre virksomheder blev vi ramt af nedlukningen i foråret 2020 og oplevede et kortvarigt stop i handlen, men vi klarede os nogenlunde igennem året på trods af restriktionerne.
– Vi har formået at få nye kunder i løbet af 2020 og at fastholde vores gamle kunder. Vi satser på langvarige kundeforhold, og god service gennemsyrer hele vores måde at drive forretning på. Det lyder banalt, men vi gør os umage, og samtidig har vi nogle hammerdygtige medarbejdere, uddyber Malene Hasselbalch-Holm.
Prøvekørsel fra privatadresse
Januar er traditionelt en rigtig bilmåned, hvor bilhuse over hele landet holder nytårskur med gode priser, det gør vi også i Bilcentret, men restriktionerne har lukket ned for personligt fremmøde, så lige nu vi holder motoren i gang ved bl.a. at lave fremvisning og prøvekørsel fra kundernes privatadresser. Det fungerer rigtigt godt, men det er ikke holdbart i længden.
– Jeg forudser, at vi i bilbranchen ligesom mange andre brancher får et hårdt 2021. Her og nu mangler vi fx at kunne invitere kunderne indenfor, ikke mindst om søndagen, så det glæder vi os rigtig meget til at kunne gøre igen. Heldigvis har vi to nye modeller på lager, en smart 𝗢𝗽𝗲𝗹 Corsa , der kører 100 % på el, og den lækre 𝗢𝗽𝗲𝗹 Grandland X Plugin-hybrid, som vi venter os meget af. Men tiden må vise, om vi i løbet af 2021 kan indhente det tabte fra årets første måneder.
Se pressemeddelelsen fra fyens.dk her